Pagina's

donderdag 16 maart 2017

Verslapen

Oei oei, ik heb mij vannacht verslapen!

Ik word toch altijd al moeilijk wakker, of dat nu midden in de nacht is of vroeg op de ochtend.
Daarom zet ik altijd 3(!) wekkers.

Maar nu had ik er dus niet 1 gehoord en ik moest er om 2 uur uit.
Om kwart voor 4 werd ik uit mijzelf wakker, dus was ik te laat op het werk, om vijf over 4 was ik er.

Toen ik wakker werd stond mijn wake-up light gewoon aan en in het scherm van mijn mobiel stond ook dat ik het alarm had gemist.
Dat is best knap, want mijn mobiel is hard en gaat echt heel lang af!

Ze hadden mij ook niet gebeld, maar het bleek dat de magazijnman niet bij de telefoonnummers kan in de computer, dat is niet handig.
Ik heb hem mijn telefoonnummer zelf gegeven mocht het nog een keer voorkomen.

Om 6 uur kwam er een leidinggevende binnen, die het helemaal niet gek vond dat ik mij had verslapen; je bent zoveel aan het werk deze week!

Ik moest van 3 tot 9 en ben uiteindelijk tot half 11 gebleven, mijn laatste klusje moest nog even af.

Thuis ben ik gaan slapen, en ik heb toch liggen dromen!
Ik ging verhuizen en ik moest zo'n beetje alles zelf doen...
Dat is dan de impact van de verbouwing denk ik dan.

Gebeurt het jullie ook wel eens dat je je verslaapt?
En dan met duidelijk aanwijsbare reden of zomaar?

11 opmerkingen:

  1. Met zulke starttijden is het niet echt raar dat je je eens verslaapt, fijn dat de baas niet boos werd.
    Maar ehm, welke winkel is dat waar om 3 uur snachts al gewerkt wordt?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is zeker fijn, maar dat mocht ook niet na deze week ;)
      In achter de schermen https://lihnmoodt.blogspot.nl/2016/12/achter-de-schermen.html?m=1 heb ik al eens beschreven wat wij doen s nachts!

      Verwijderen
  2. Poeh dat zijn zware tijden! Ik vind het ook niet gek dat je je dan wel eens verslaapt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. O dat lijkt me ook een lastige tijd om wakker te worden. Ik had toevallig vanochtend ook mijn wekker uitgezet. Gelukkig werd 1 van de 3 kinderen op tijd wakker en waren we op tijd op school.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is het voordeel van met zijn allen een ritme hebben; er word er altijd wel eentje uit zichzelf wakker!

      Verwijderen
  4. Nee, nog nooit verslapen. Ik ben al blij als ik de 6 uur per nacht haal, ga ook niet voor 12 uur naar bed. En ik kan tot half 8 blijven liggen. Ik zie met angst en beven mijn oude dag te gemoet want dan ga je nog minder slapen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O, nou staat mijn reactie aan jou op de verkeerde plek.
      Zie hieronder :)

      Verwijderen
  5. Ik denk dat je lichaam duidelijk aangeeft dat je wel toe bent aan wat rust : )

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Haha, zeker weten!
      Gelukkig ben ik nu net klaar met werken en ga ik van mijn weekend genieten!

      Verwijderen
  6. Dat is ook vervelend, als je zo weinig slaapt. Is dat ook een probleem? Dat je dan overdag moe bent?
    Anders is het misschien handig om eens naar zo'n slaapkliniek te gaan, als je dat nog niet gedaan hebt.
    Misschien kan er iets aan gedaan worden.

    BeantwoordenVerwijderen