Pagina's

zondag 11 juni 2017

Zomaar Zondag (5)

Het was oprecht een baggerweek.

Ik zit met de mislukte koop van het huis in mijn maag, de marktplaats en Facebook verkopen schieten totaal niet op op het moment, had wat spullen verkocht via Facebook en die zijn niet opgehaald, ik was vrij van het werk maar ben uiteindelijk toch nog 2 nachten aan het werk geweest en heb woensdag zo slecht geslapen dat ik donderdag heel de dag op bed heb gelegen met flinke pijn in mijn nek en hoofd.

Positieve punten? Even héél goed nadenken...

- er is 1 ding via Facebook wél opgehaald. Een klein kastje voor €3. Scheelt toch weer ruimte en geld
Overigens heb ik hier ook nog een tasje met spullen staan die ik verkocht heb aan een moeder van school, maar dat gaat iedere keer mis met ophalen/meebrengen 😂
- ik heb nog €25 verdiend door een paar uurtjes bij iemand te helpen, daar had ik wel tijd voor aangezien ik eigenlijk vrij was deze week 🤐
- ik heb de was weggevouwen en heb nog 2 volle draaien gedaan en opgehangen
- dinsdag had mijn oudste een dag extra vrij, hij verveelde zich en wilde een spelletje op de Wii U kopen dus heeft hij aangeboden lekker veel klusjes te doen 😄
- we hebben veel boodschappen gedaan, alles wat ik altijd ruim in voorraad heb was op. Het word even goed opletten om nu nog rond te komen met mijn budget deze maand maar door alles weer in huis te hebben hoef ik niet last minute dingen die ik nodig heb aan te schaffen bij de 'verkeerde' supermarkt, dus dat moet dan weer geld schelen.
- ook in een slechte week ben ik zo ontzettend dankbaar voor mijn fantastische gezin! Lieve man en kinderen, schattige beestjes. Daar put ik dan echt mijn kracht uit 😍

Hoe ging jullie week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten