Pagina's

maandag 6 maart 2017

Verbouwing

Nee, niet bij ons thuis hoor; maar op mijn werk!

Afgelopen zaterdag is de winkel om 17uur dicht gegaan (normaal is dat 21uur op zaterdag) en dinsdag de 14de gaan wij om 17uur weer open.
Dat betekent niet dat ik tot de 14de vrij ben; zodra de bouwvakkers (bijna) klaar zijn beginnen wij de winkel weer te vullen.

Daar beginnen wij zaterdag alweer mee, ook om 17uur en dan stoppen we om middernacht.
Zondag zullen wij dan vullen van 9 tot 18uur.
Maandag werk ik dan 7-15 en dinsdag 7-13.
Best pittig dus!

Maar vandaag en de aankomende dagen ben ik lekker vrij.
Ik kon er voor kiezen om in een ander filiaal te gaan werken maar ik heb hier nog genoeg te doen ;)

Ik heb vandaag de was bijgewerkt (bijna klaar!) en ik heb flink wat spullen op marktplaats/facebook gezet om te verkopen.

Morgen hebben wij een afspraak bij het GGZ met onze oudste en hoop ik een begin te maken met de administratie.

Woensdag word onze hond gesteriliseerd, terwijl ze weg is zal ik vast wat in het huishouden doen en/of nog meer administratie.
Zodra het mag ga ik haar ophalen en houd ik haar lekker even in de gaten.

Donderdagmiddag komt mijn hulp, misschien kunnen we dan een grote klus aanpakken.
Hoe het voor de rest loopt zie ik nog wel, het zou mooi zijn de administratie van 2016 helemaal af te ronden zodat deze ingeleverd kan worden bij de boekhouder.

En ik ga ergens tussendoor ter ontspanning nog een taart bakken, gewoon voor de lol!
Resultaat volgt :)

Hoe ziet jullie week eruit?

PS. voor de geïnteresseerden: Dit heb ik allemaal te koop, stuur mij een e-mail als er iets voor je tussenzit!
Verzenden doe ik gratis maar dan is de prijs niet onderhandelbaar.

Alles dames maat L/XL of 44/46
Jurken, jas en kimono €5 per stuk
Shirtjes €3 per stuk

Alles dames maat L/XL of 44/46
Bovenste 2 foto's zijn bolero's €2 per stuk
De 4 foto's daaronder zijn rokjes €3 per stuk
De onderste foto is een (nieuwe) spijkerbroek €5 en diverse leggings €2 per stuk


Supermooi houten hobbelpaard! €30



8 opmerkingen:

  1. Wauw, je hebt inderdaad flink wat te koop. Hopelijk verloopt de verkoop goed. Dat hobbelpaard is in ieder geval al prachtig.

    Huisvlijt

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Mooi hè? Maar ja, kinderen zijn er nu te groot voor.
      Gek genoeg ben ik het nog niet kwijt want ik had het in januari ook al geprobeerd te verkopen.
      Die kleding is trouwens niet van mij geweest, die heb ik gehad van een vriendin om te verkopen, zij had haar kast opgeruimd.
      Mijn garderobe is minimaal :)

      Verwijderen
    2. Beste tijd om speelgoed te verkopen is oktober november. Nu loopt het nie zo omdat de kinderen aan het eind van het jaar al voorzien zijn.
      In de zomer loopt buiten speelgoed weer een stuk beter.

      Verwijderen
    3. Ja, dat weet ik wel, maar ik ben er nu mee bezig omdat ik tijd heb.
      Inmiddels ben ik het hobbelpaard wel kwijt, voor €21.
      Dat is wel minder als ik gehoopt had maar ik ben tevreden, het is toch weg.

      Verwijderen
  2. Mooi hobbelpaard, maar te duur. Ik heb zelf voor mijn kleinkinderen een dergelijk, degelijk hobbelpaard bij de kringloop gekocht voor € 10.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja bij een kringloopwinkel vragen ze niet altijd de prijs die het daadwerkelijk waard is. En dat ik er €30 voor vraag betekent niet dat ik dat ook wil hebben, mensen gaan altijd onder je vraagprijs bieden.
      Al vind ik hem echt nog wel zoveel waard, nieuw was hij bijna 100 en hij is nog bijna als nieuw.
      Maar ik heb inmiddels een lager bod geaccepteerd, weg=weg

      Verwijderen
  3. Wat fijn dat je het verkocht hebt al, ook al was het tegen een lager bod. En echt veel kleren zeg! Lopen die ook een beetje?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Helaas valt dat tegen, ik ben inmiddels de vuilniszak met minder goed uitziende kleding (niet op de foto) kwijt voor €3 en 4 jurkjes voor €12.
      De rest heb ik nog :(

      Verwijderen