Pagina's

dinsdag 30 juli 2019

Er is er een jarig, hoera!

Vandaag word onze oudste zoon 14 jaar oud!
Ik was 19 toen hij geboren werd (gewoon gepland, we waren een jaar eerder al getrouwd) en hij was een heerlijke baby, dreumes, peuter, kleuter, kind en puber!

En nu, is hij gewoon al langer dan ons! 1 meter 78 met schoenmaat 46.
Die lengte zit aan mijn kant van de familie, mijn broers zijn ook allemaal een kop groter dan mij.
Mijn man en ik zijn beide 1.72.

En meneer gaat gewoon alweer naar 2 HAVO!
Enorm trots op hem, dat hij ondanks -of misschien zelfs wel dankzij- zijn autisme zo goed presteert op school.
Hij zit gelukkig wel op het speciaal voorgezet onderwijs waar de klassen klein zijn en ze hem goed kunnen helpen, maar het leren doet hij toch gewoon goed zelf.

We gaan hem natuurlijk goed verwennen vandaag, maar de Nintendo Switch die vandaag binnen komt krijgt hij niet van ons, die heeft hij gewoon zelf bij elkaar gespaard.
Hij kwam nog een klein beetje tekort, maar gezien hij geld voor zijn verjaardag heeft gevraagd, hebben wij het nu even voorgeschoten.
Van ons krijgt hij een spel voor zijn nieuwe console, dat is eigenlijk ook iets boven ons vastgestelde verjaardagsbudget, maar hij heeft het verdiend.

Zijn Switch en spel komen dus vandaag, op zijn verjaardag zelf, maar het vieren voor de familie doen wij zondag, samen met de verjaardag van de jongste, die maandag jarig is.

Kan hij vandaag even rustig uitzoeken hoe het allemaal werkt :)

Fijne dag allemaal!

1 opmerking:

  1. Van harte gefeliciteerd met je grote zoon : ) En een fijne zonnige dag gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen