Pagina's

zaterdag 14 januari 2017

Weer aan het werk

De 2 weken zijn voorbij en ik heb vannacht weer gewerkt.
Ik zou eigenlijk tot maandag vrij zijn maar toen ik van de week in de winkel was werd mij gesmeekt zaterdagnacht te komen werken want ze hadden niemand.
Ik heb maar ja gezegd want dan heb ik ook wat meer kans dat ze ja zeggen als ik mijn contract omhoog wil hebben.

En is het een beetje gelukt wat ik allemaal wilde doen de afgelopen 2 weken?

Zoals altijd laat ik mij erg makkelijk afleiden door andere dingen die in huis moeten gebeuren dus ik heb een hoop gedaan maar het lijstje ziet er iets anders uit ;)

- Ik heb uitgerust! Ook belangrijk
- De papierstapel is weer uitgezocht, dat klusje bleek erg mee te vallen
- Ik ben bij met de was en alles is gevouwen dus die kan ik wel van mijn lijstje strepen
- We zijn er gigantisch vaak op uit geweest om boodschappen te doen! Behalve dat er bepaalde voorraden op waren zijn het ook nog; hamsterweken, megavoordeelweken en XXLweken. Dat had ik even niet meegenomen in mijn berekening voor de boodschappen dus dat bedrag zit ik al overheen, maar we hebben wel flink ingeslagen met dingen uit de aanbieding die we veel gebruiken dus dat scheelt de komende maanden weer! (over de voorraad volgt nog een uitgebreider blog)
- Op bezoek geweest bij mijn broer en later bij mijn zusje
- Kleine dingen geregeld; schoolfoto's besteld, woningbouw gebeld, energieleverancier gebeld om van dubbel-tarief naar enkel-tarief over te stappen enzovoorts
- Facturen van januari gemaakt voor de zaak van mijn man, helaas nog weinig gedaan aan het afronden van 2016
- Zolder opgeruimd en schoongemaakt samen met de hulp, nu alleen nog het gereedschap uitzoeken zodat er weer wat weg kan
- Ik heb 2 dingen op marktplaats en facebook gezet om te verkopen, 1 ding daarvan is verkocht (nu nog honderdmiljoenmiljard spullen te gaan, hihi)

Zo, en nu ik het een en ander weer heb bijgewerkt gaat het met de dingen die nog overblijven ook wel lukken, ondanks dat ik weer aan het werk ben. Toch lekker als je niet meer met ALLES achter de feiten aanloopt.

Voor vandaag staat nog op het menu:
- Langs de fietsenmaker
- Kinderen naar zwemles
- Slapen (ja was toch om 3 uur begonnen hè)
- Vanavond taart maken die morgenochtend vroeg word opgehaald

Wat gaan jullie vandaag doen?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten