Pagina's

zaterdag 24 februari 2018

Drukke week

Maandag en dinsdag was ik natuurlijk aan het werk bij een ander filiaal deze week.
Woensdagnacht moest ik weer in mijn eigen filiaal aan het werk, om 3 uur.
De magazijnman is met vakantie en aangezien ik in oktober ook mijn BHV heb gehaald ben ik dan de opener.
Om niet ver over mijn uren heen te gaan was ik vroeg klaar, om 6 uur al.
Ik ben gelijk naar bed gegaan en mijn man heeft voor de kinderen gezorgd, maar omdat die best wel veel herrie maakte sliep ik moeilijk in en ben ik de rest van de ochtend om de haverklap wakker geweest van onrust.
De prikkels van de 2 dagen daarvoor zullen daar ongetwijfeld ook iets mee te maken hebben gehad.

Donderdag moest ik weer van 3 tot 6 en ik had besloten pas op bed te gaan liggen als de kinderen naar school waren zodat ik misschien wat rustiger kon slapen.
Er kwam ook nog iemand een stapel verhuisdozen ophalen via facebook om 8 uur dus dat was prima zo.
Maar weer kon ik heel slecht slapen en om 10 uur ging de telefoon; onze middelste zoon had een misstap gemaakt met gym en hij kon niet op zijn voet staan.
Mijn man heeft hem eerst mee naar de huisarts genomen, in de tussentijd heb ik even wat boterhammen gegeten, en we moesten door naar het ziekenhuis voor een foto dus toen heeft hij mij ook opgehaald.
Als we erg lang zouden moeten wachten kon hij dan eventueel naar huis om de andere 2 kinderen op te halen en gewoon les te gaan geven.
Ik had zelf mijn nieuwe OV-kaart bij me en contant geld zodat ik een kaartje voor mijn zoon zou kunnen kopen.

Na een uur werd de foto gemaakt en er was gelukkig niks te zien dus we konden naar huis (het heeft 2 dagen geduurd maar hij kan er nu gewoon weer op lopen).
Eenmaal thuis heb ik nog een poging gedaan om op bed te gaan liggen, ik kwam nu echt zwaar slaap tekort!
Met heel veel moeite heb ik mijn zwaar overprikkelde brein tot rust weten te krijgen zodat ik in slaap kon vallen en nog geen uur later ging de telefoon.
Mijn man was bij het ophalen van de jongste niet langs de juf van de middelste gelopen dus die belde op hoe het met hem ging 😢
En toen begon mijn hoofd weer van voor af aan, slapen lukte niet meer.

En ook vrijdag moest ik van 3 tot 6 werken.
Toen ik thuis kwam heb ik mijn man en al mijn dieren het bed uitgeschopt, de slaapkamerdeur dichtgedaan en wilde ik gaan slapen tot 13 uur, ik moest om 14 uur weer sporten.
Helaas was ik weer heel onrustig en ik werd om 11 uur weer wakker.
Halverwege het sporten barstte ik in huilen uit, mijn emmer was gewoon vol.
Toen het de emoties weer wat gezakt waren heb ik het uur afgemaakt en ben ik thuis op de bank tv gaan kijken en nadat ik hem uit zette in slaap gevallen, waarna ik om 18 uur weer wakker werd.
En zowaar, van dat slaapje was ik wel opgeknapt!

En nu ben ik 2 dagen vrij, ik heb lekker tot 11 uur op bed gelegen.
Nu rustig aan doen, zodat ik deze week weer met een lege emmer begin.
Het is voorjaarsvakantie en we willen dinsdag op mijn vrije dag naar het nationaal videogame museum, dat hebben we onze oudste belooft.
Dan brengen we eerst onze 2 kittens naar de dierenarts voor castratie (dagopname bij onze dierenarts) en dan rijden we door.

Als jullie ook vakantie hebben; wat zijn jullie plannen deze week?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten